Ia cainele neamule…aaa mielul

Vine Pastele si printre bucatele alese la care ravnim dupa un post de multe saptamani, se afla si carnea de miel. Dar romanul cum il stim, cu idei bune de a face un ban mai mult s-a pus si pe vandut cate un caine asa, in rol de miel. Cat de mult le iese jocul acesta roscant si daca oamenii stiu sa recunoasca un miel de un caine etse interesant de vazut.

Asadar pentru cei care inca intampina greutati in a deosebi pe “cel mai bun prieten al omului” de “gustarea de Paste” ii oferim cateva mici ponturi pentru ca astfel de comercianti pirat sa se lase de meserie.

1. unde ati vazut voi miel cu colti ? eu nu am vazut inca asa ceva, dar caini cu colti am vazut si eram cat pe ce sa ii si simt, deci mielul nu are dintii de sus si cainele are colti impunatori.

2. cum poate mirosi o carne a miel daca e de caine? va spun eu , nu poate. Mirosul de miel este inconfundabil si foarte puternic, iar carnea de caine nuj ce “miresme” emana ca nu am avut curiozitatea asta.

Nu iubim noi maidanezii foarte mult, si de nenumarate ori le dorim sa stea undeva inchisi departe de noi, asadar nu va mai “osteniti” sa ii puneti in farfurie ca nici nu da bine si nici nu face bine.

Pentru cei care si-au facut deja achizitia din locuri autorizate sau neautorizate tot ce el pot dori e o masa imbelsugata de Paste si o digestie usoara, daca nu, farmacia e aproape.

Triferment Rulzz