Doar 3 ani, dar multi prieteni

In cateva saptamani se va mai incheia o etapa din viata noastra. Am mai urcat o treapta,  spre un viitor la care  visam.

S-au scurs 3 ani, dar nu au trecut in zadar. Am cunoscut tineri ca noi, cu aspiratii si dorinte pentru care au muncit spre a fi realizate. Sunt momente traite de noi toti impreuna. Am impartit stresul dinaintea examenlor cand circulau  cu o viteza ametitoare cursurile intre noi, si cand fiecare noutate aparea instant pe messenger. Am plecat de la cursuri  la un suc impreuna, si am lucrat cu spor sau nu la prezentari.

Este amuzant cand te gandesti cum in noaptea dinaintea predarii unor lucrari, aproape toata lumea era online pe messenger si lucra. Statusurile lor te faceau sa intelegi ca erau “colegi de suferinta” si parca iti dadeau spor sa creasca numarul de pagini scrise. Desi erau anuntate cu macar o saptamana inainte parca tot ultima noapte era cea plina de inspiratie.

Poate ca nu am fost tocmai foarte organizati pe ansamblu, insa in momentele importante am stiu sa ne ajutam unii pe ceilalti.

Cu momentele bune, cu cele mai putin reusite, cu iesirile organizate la care tot mai putini ne reuneam, cu intalnirile la seminarii, pentru ca la cursuri nu prea se ajungea, cu aceste amintiri ramanem dar si cu cativa foarte buni prieteni dobanditi prin intermediul acestei facultati.

Leave a Reply

